Publicerad:

Sigtuna kommun i topp för förbättrad kundservice!

Vi kan stolt meddela att Sigtuna kommun har utsetts till en av de mest förbättrade organisationerna i kundservice enligt en nylig kartläggning från undersöknings- och analysbolaget Brilliant Future.
I kategorin "Årets förbättringsresa" hamnade vi på en hedrande andraplats!

Utmärkelsen baseras på hela 2,3 miljoner kundundersökningar, vilket gör vår prestation ännu mer imponerande. Första platsen gick till Södertälje kommun, och Växjö Energi tog tredjeplatsen.

Brilliant Future lyfter fram det starka sambandet mellan engagerade medarbetare och nöjda kunder. Vi på Sigtuna kommun är övertygade om att vår satsning på ett engagerat bemötande, tillsammans med datadrivna beslut, har varit nyckeln till framgång.

Det här är ett fantastiskt kvitto på det arbete som jag och mina medarbetare på Kontaktcenter gör varje dag. Vi fortsätter att utveckla vår kundservice för att ge våra invånare bästa möjliga upplevelse, säger Kaj Gaenger, chef för kontaktcenter.

Bild på guldpokaler