Support för Skolportalen

Här kan du som förälder skicka meddelande till Barn- och ungdomsförvaltningens supportavdelning för Skolportalen.

Din anmälan blir en allmän handling

Alla inkomna synpunkter registreras och följs upp och blir en allmän handling.

Alla har rätt att ta del av en allmän handling om den inte innehåller uppgifter som ska sekretesskyddas.

  • Vi kommer att höra av oss till dig inom 2 arbetsdagar med ett slutligt svar eller lägesrapport.

Ett fel inträffade

De markerade fälten måste fyllas i

Hur kan vi nå dig om det skulle behövas? Fyll i dina kontaktuppgifter nedan
Ditt namn
Din e-postadress
Ditt telefonnummer
Mobilnummer
På vilken skola är du förälder?

VAD HAR DU FÖR PROBLEM? Ange nedan vilket område det rör sig om.
 
Är du förälder och arbetar inom Sigtuna kommuns adminnät - markera i rutan nedan
 
Hur loggade du på? Vilken metod använde du?
 
Vilken tjänst sökte du på Skolportalen?
 
Beskriv ditt problem. ( T ex Vad ville du göra? Hur gjorde du? När uppstod problemet? Datum och tid då felet uppstod? Har det fungerat förut det du ville göra? Annat som supporten kan behöva veta för att kunna hjälpa dig på rätt sätt?)
 
 
 

Dela på

Dela till Facebook Dela till Twitter Dela till LinkedIn Dela med e-post
Synpunkter & felanmälan